Ja gud vad kul!

Vem har hostat hela natten? Jag. Vem håller på och bli sjuk? JAG. VARFÖR, INTE NU FÖRHELVETE! Jag har ju världens tungaste helg framför mig och så händer det här. Ska jag sitta och snora mig genom självaste premiären av toy story? I helvete heller. Vafan händer nu, vad ska jag göra nu?
Och inte nog med det så ska jag jobba idag också, så kommer ju vara helt jävla död när jag kommer hem. Plus att jag jobbar i kyla också, det gör ju saken ännu bättre. Hej jag heter lina och jag kommer dö idag! HEJ LINA!
Försöker dricka en kopp té nu med hounung för att "lena" halsen lite, visserligen ska man inte dricka varma drycker och sånt skit som vissa tror när man är förkyld. Man ska äta glass och dricka kalla saker! Det förstår väl vem som helst, eller? Nej juste, tydligen inte. Om ni skär er i fingret t.ex, tar ni varmt eller kallt vatten? Kallt, eller hur? Det är exakt samma grej med halsen, man retar bara halsen när man dricker varma grejer, medans kalla grejer bedövar halsen så det inte gör lika ont! Titta, jag kan om jag vill, hihi.

Vet ej vad som händer när jag kommer hem, Ida kanske skulle komma förbi, men det är det aset som har smittat mig så vet inte om jag är redo att släppa in henne i min crib än. RÅTTKVINNA, det här ska du få FAN för! :)
Men men, nu tar jag och rundar av här lite snyggt och så skriver jag mer sen!
TOODLES!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0