Ja jag vet!

Att jag har varit sämst på uppdatering, men jag har inte orkat skriva. Har helt enkelt haft annat för mig, så det så!
Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska bli lite torrare så jag kan föna det, med tanke på att somliga måste åka och jobba snart, är inte så taggad med tanke på min sömn inatt. Somnade typ 5, vaknade 6, somnade om och vaknade 8:15, jaaaaaaa vilken sömn! Så jag kommer typ tillbringa min lördag till att.. sova? Eller iaf inte göra någonting!

Igår så spenderade jag fredagskvällen med Sandra! Det blev lite snacks och Sex and the city marathon. Dock kör vi på desperate housewives nästa gång med tanke på att man typ har sett alla satc avsnitt redan, haha. Anywho, det var trevligt as hell, och måste göras om. Dock kommer vi ju snart gå på bio och se Toy Story 3, YES! Men iaf, att träffas oftare är något vi borde göra, Sandra!

Men men, ska väl ta mig något att äta och dricka upp mitt té nu.
Hörs senare eller imorgon!
Peaz

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0