Japp, det blev URF som sagt!

Vi var där runt typ 6 eller något, satte oss i campingen och chillade. Drack endast någon öl, blev inte mycket där inte. Men jag hade kul ändå! Det blev mycket skratt och kvällen var på topp. Sedan blev det dnb/dubstep golv inne på området, och lite snyggt så fixade Marek och Nickis in mig där, för jag hade ju inget festivalband! Anywho, det var röj sedan frågade Bex vart jag var, då sprang jag genast tillbaka till camp där Marce låg och sov i hennes knä, folk var trötta och det var dags för oss att åka hem. Var väl hemma runt tre snåret någon gång tror jag.

Idag vaknade jag runt 2, var helt död. Satte på tvn där Madicken precis hade börjat, haha. Gjorde mig två mackor och en kopp té och lade mig sedan och kollade färdigt på filmen.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan tror jag nog att lille Ida kommer förbi en sväng!
Ciao!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0