Kill me

Hann inte blogga imorse, steg upp 5 och skulle gå hemifrån 25 över. Så jag hann inte ens lägga in malmömixen vol. 2 som jag hade planerat! DOH! Anywho, känner på mig att jag kommer decka relativt tidigt ikväll, fick bara två timmars sömn sen var det bara att gå upp igen. Har jobbat mellan 06:45-18:15, så är jävligt sliten. Fyfan vad skönt att jag fick gå 45 min tidigare, skulle egentligen jobbat till 19, men min bror var snäll och släppte iväg mig tidigare! Dockl fanns det inte så mycket att göra heller men men. Inventering är iaf något jag aldrig mer kommer ge mig in på vet jag, FYFAN, och speciellt inte i en butik.

Anywho, nu sitter jag och väntar på att Liza ska komma hem från jobbet, ska över och ta en té och snacka lite skit tänkte jag. Får väl hoppas att jag inte hinner somna innan, haha. Men ikväll blir det inget långt besök, för jag ska fan sova tidigt så jag slipper vakna typ två imorgon. Måste ju faktiskt göra lilla Ida sällskap på hennes lunch, det får jag inte glömma!

Peaz!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0