Kladdkaka

Snart ska jag springa och möta lilla Sandra i centrum, vi ska hem till mig och baka kladdkaka och kolla på film, woho! Har förövrigt inte gjort så mycket idag, dragit en dusch typ.. suttit här och ätit mat haha.
Det är inte så mycket som händer om vardagarna längre, och jag saknar skolan faktiskt. Tro't eller ej, eller aa jag saknar ju inte lektionerna men jag saknar att ha folk runt omkring mig på dagarna, sitta i cafét och snacka skit, vara övertrött på lektionerna med Liza, u name it. I miss it!

Anywho, nu får jag nog snart ett sms av Sandra som säger åt mig att börja gå!
SHO!


Gammal bild på Sandra när vi var hos min farmor i falun!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0