Kväll

Nuduschad, nystädat i rummet, och en kopp kvällsro på detta. Kan det bli bättre? Ja det kan det faktiskt, om john blund skulle kunna tänka sig att komma lite tidigare ikväll och dränka mina ögon med hans magiska pulver. Men jag hade tänkt lägga mig till erik och mackan så deckar jag tätt in på där. Måste ju iaf somna innan tolv så jag orkar upp imorgon! Svär att jag kommer somna typ två-tre sen se helt förstörd ut när jag "vaknar", känns som att jag får ta med lite clear eyes dit isf.
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva, har ingen fantasi för tillfället!
Kanske återkommer eller så hörs vi imorgon när jag kommer hem.
Adioz!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0