Kvällsro

Kom precis hem för ett tag sen efter en kväll hemma hos Liza! Det var mycket trevligt eftersom att Cornelia och Annie joinade oss också. Det blev en massa skitsnack och sedan var jag tvungen att kolla igenom en massa gamla bilder, bl.a på mig. Lizas speciella lina mapp, dvs det är bara fula bilder på mig, då hon lyckas ta det när jag inte varit beredd eller underifrån osv, den mappen är med andra ord.. hemsk! Haha.
Nu har jag precis fixat mig en kopp té, men inte vilket té som helst, utan ett nytt som mamma sa att jag skulle prova pga mina sömnsvårigheter. Det heter "Kvällsro" haha. Vi får väl se om jag blir lite trött snart då. Hoppas det!

Imorgon bitti ska jag försöka gå upp i tid och gå en promenad med min lilla coco. Vägde mig idag hos Liza, och gissa om jag fick ångest. Jävla sommar och jävla alkohol som har gjort mig till en fat bastard. HAHA, nej men jag har gått upp ett par kg under sommaren, men nu ska det bannemig bli ändring på det. Dock kan det vara mina ppiller som spökar lite också med tanke på att jag precis har börjat med dom igen, eller aaa nu är jag inne på tredje veckan.. hur som helst, jag måste bli mitt gamla jag igen. Måste börja med att äta ordentligt iaf. Frukost, lunch och middag, sen får det fan vara nog. Ska skita i all snacks på vardagar! Damn you beer.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0