Malmö mixen

Sådär ja, klockan är snart två, och jag känner mig faktiskt trött. YES! Kommer ändå bli pigg snart och ha ångest för nu har jag kollat igenom allt jag kikar på när jag sitter här, då finns det liksom i n g e t att göra.
Sitter för övrigt och lyssnar igenom malmö mixen med L-wiz, och självklart låter det bra, klagar aldrig på L-wiz, allt låter lika bra varje gång.
Anywho, idag har ju som sagt softat med Ida och Jennifer igen, trevlans ofc. Sedan när dom skulle gå (runt 22:45) så gick jag med dom en bit för att sedan träffa Liza som jag inte träffat sen vi typ tog studenten. Visserligen har vi morsat, men inte uppdaterat varandra. Där satt vi, på hennes trapp i duggregnet, kedjerökte och drack is-kaffe, lovely! Sedan runt halv 1 började jag rulla hemmåt med min nya underbara musik i mina öron. Jag älskar när min ipod är nyladdad med feta tunes och har fullt batteri. Utan ipod hade jag dött, allvarligt.

Imorgon vet jag faktiskt inte vad som sker än. Ska iaf göra Ida sällskap på sin lunch med Jennifer runt två tiden, sen har jag inga planer än så länge.

Nu kom den, we own the sky.


Balen i nian, länge sen.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0