Onsdag

Idag är jag fan uppe med tuppen. Somnade typ 5-6 och steg upp klockan 9:15 pga att jag blev väckt av luren. Dock innan det så vaknade jag av att min kissekott stod och jama och ville ut ur rummet så för att få tyst på henne så var jag tvungen att gå upp och öppna dörren.
Nu har jag tryckt i mig lite frukost och en kopp kaffe, ska snart hoppa in i duschen tänkte jag så jag piggnar till lite.
Lite senare ska jag åka till Nickis för lite témys, ska försöka få med Coco också så hon får hälsa på min lilla terrorist någon gång!

Anywho, ska nog ta min andra kopp té och ta min morgoncigg i S O L E N för en gångs skull!


Min lilla skrutt, liten ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0