Shoho!

Har ju knappt uppdaterat på hela dagen, shame on me! Skrev ju imorse men har ju inte skrivit vad jag har gjort resten utav dagen. Dagen började med att hålla Ida sällskap på sin lunch så hon slapp vara själv. Fick en chailatte för besväret, HÖH! Nej, men det var ytterst trevligt. Efter ett tag slank Jennifer in också som hade varit på ett ärende. När Ida's lunch sedan var slut så tog jag och Jennifer oss en tripp på ica och köpte med oss rostbiff och potatissallad hem för att slänga oss framför Sex and the city 2 som jag hade tankat! ÄNTLIGEN fick jag se den! Och den var ju såklart skitbra, tyckte jag iaf! Jennifer hade redan sett den på bio, men hon kunde glatt se om den igen. Sedan runt fem tiden så kom Ida förbi på en té och sedan skulle dom börja röra sig mot sina sysslor!
När mami sedan kom hem så ställde jag mig och gjorde mat till oss båda som vi sedan satt och käkade i varsin soffa med cops på tvn. Sen bestämde jag mig för att slänga på simpsons/family guy och rita lite, sitter ju alltid och ritar massa tattoos hela tiden, ska försöka göra något riktigt tungt som jag sedan ska tatuera själv.
Snart ska jag börja röra mig mot Liza för att ta en till iskaffe och kedjeröka, samma som igår, hihi.

Och imorgon blir det middag med världens bästa tjejer ute hos Ida, woho!
Nu ska jag dra!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0