Skriver en lista, dricker té och fortf. malmö mixen!

Om dig
Namn: Lina
Smeknamn: Ironiskt nog, Lina med kniven (taget från facebook)
Piercingar: Två i naveln, över och under!

Tatueringar: Två, en längst ryggraden och en på vaden
Längd: Typ 1.70
Skostorlek: 39 typ
Hårfärg: Brunt med utväxt, skall fixas
Önskar du att du bodde någon annanstans: London eller solna
Tycker andra att du är attraktiv: Hur ska jag veta det?
Vilket shampoo använder du: Helst Syoss, men just nu: Fructis!
Din största fobi? Fisk/skaldjur

Din första:
Operation: 1½ år sen
Första piercingen: Övernaveln typ 06 tror jag
Första priset: Haha jadu, räknas diplom?
Första husdjuret: Som jag minns, en schäfer sedan en Bullterrier
Första kärleken: Höll i fyra år

Just nu:
Äter du: Ingenting, men tänkte sno Jen's chokladpudding i kylen HIHI
Dricker du: Gjorde mig precis en stor jävla kopp vaniljté
Ska du: Fortsätta lyssna på dubstep och försöka roa mig
Lyssnar du på: Malmö mixen
Tittar du på: Skärmen?!
Har på du på dig: Adidasbyxor och linne

Din framtid:
Barn: Efter att ha sett unga mödrar, NEJ TACK!
Giftemål: Endast i las vegas, annars blir det inget
Karriär: Satsar på att bli gud typ
Läppar eller ögon: Både och
Kramar eller kyssar: Svårt att välja
Kortare eller längre: Längre!
Snygg mage eller snygga armar: Både och

Har du någonsin
Kysst en främling: Hmm
Brutit ett ben: Nej
Rymt hemifrån: Nej haha, har aldrigt behövt

Krossat någons hjärta: Tyvärr
Nobbat någon (som haft känslor för dig): Yes
Gråtit när någon dött: Inte varit med om någon nära än och hoppas det förblir så!

Tror du på:
Gud:
MEN NEJ FORTFARANDE
Mirakel: Visar det sig - kör
Aliens: Klart jag gör, dom brukar komma över på en fika varannan onsdag
Magi: Nej
Himlen: Eeh...
Kyssas på första träffen: Någon gång måste det väl ske
Änglar: Nej

Senaste:
Film du hyrde: Det var fan några år sen tror jag
Film du köpte: Samma som ovan, tacka gud för piratebay
Låten du lyssnade på: Malmö mixen, ett jävla tjat
Låten du hade på hjärnan: Katy on a mission
Personen du ringde: Cathrine, i lördags haha
Tv program du tittade på: Family guy typ
Personen du tänkte på: Liza, för jag hittade denna lista på hennes blogg

För eller emot:
Långdistansförhållanden: Emot, fett drygt
Utnyttja någon: Vi har väl alla utnyttjat någon, eller?
Droger: Emot
Sex före äktenskap: För haha?
Köra onykter: Emot haha
Förhållanden: För såklart

Favorit
Mat: Köttbullar, potatismos och gräddsås
Låt: Just nu: Katy B - Katy on a mission (Benga remix)
Sysselsättning: Finns massor
Dryck: Öl, äppeljuice, fanta och té
Film: TOY STORY!

Har du nånsin:
Gråtit över en pojke: Japp!
Ljugit för någon: Japp!
Blivit arresterad: Japp!
Varit i slagsmål: Japp!

Antal...
Gånger du varit kär: EN gång
Gånger ditt hjärta brustit: Några gånger
Hjärtan brustit på grund av dej: Vet ej
Personer från grundskolan du har kontakt med: Alla tjejer, ni vet vilka ni är!
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Hmm, räknas bålsta bladet? HAHA
Ärr du har på kroppen: Haha, jadu svår fråga

Senaste:
Bok du läste: Snabba cash
Personen du fick mail av: Någon reklamskit
Personen du fick sms av: Nickis
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var fan ett tag sen!
saken du köpte: Lite småskit idag på ica, dock nöjdast över Bacon osten, hehe.


Övrigt:
Vad har du gjort idag
: Städat, softat med Ida och Jennifer och sedan några kvällscigg med Liza
Var det kul: Absolut
Hur tidigt stiger du upp: Blir inga tidiga tider nu för tiden
Gillar du att slåss: Det är väl kul
Vad ska du göra ikväll: Softa här sen sova?
Är du seriös: 90% oseriös
Var har du ont: Ingenstans för övrigt
Använder du hårspray: Ibland
Kan du stå på händer: Klart jag kan
Favorit serie: SATC, Weeds, DH och Family guy
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Javisst
Är du glad nu: Jag är inte ledsen iaf!
Var du glad igår: Ja
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Hmm.. nej?
Stockholm: Love it
Göteborg : Underbart
Kan du sjunga: I duschen kan alla sjunga
Mer värt än guld: FAMILJEN! Mina beloved true friends
Ett land jag helst vill besöka: Thailand
En tand jag vill lossna: Min visdomstand som snart kommer växa ut
Ska inte bli skoj: Vet ej
Sparar till: Haha man måste ha cash för att spara
Pålägg som gäller: BACONOST FÖRHELVETE, och ost
Dagens dryck:


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0