Söndag

Slitet, må ja säga. Vaknade runt 8 imorse hos kusinen och gick och kollade vart alla sov. Lite kul faktiskt. Gjorde en burgare typ nio imorse sen somna jag runt 11 igen och vaknade typ kvart i tre, alla var döda om odjur haha.
Åkte hem så jag var hemma till 17, då mötte lillebror mig med en lista med lite småsaker som jag skulle handla hem. Bl.a så blev det pizza till middag för mig och lillebror, det var riktigt nice. Sedan kollade jag på family guy och efter det så gick jag och mötte Liza. Vi gick en runda på ica, sedan hem till henne och efter inte så lång stund kom lilla Max hem som ville kolla på film. Så jag och Max traskade till centrum för att hyra "The Collector", sjuk film men faktiskt helt ok! Efter det kom även Annie förbi och det blev en massa skitsnack och sedan traskade jag och Annie därifrån runt kvart i tre.
Nu ligger jag i sängen och typ försöker sova. Hatar det här.

Kom ihåg lista till imorgon: STÄDA och TVÄTTA!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0