Spöregn!

Jag kom hem för en stund sen, jag rent utav SPRANG hem från Annie i spöregnet. Jag och Sandra gick dit efter vi varit här och spenderat kvällen framför filmen "i love you philip morris" som jag inte hade sett än, och bakeri av kladdkaka, som för övrigt blev god, svullade som ett odjur fan haha. Det är det man ska göra. Hur som helst så var kvällen mycket trevlig, eftersom att jag och Sandra knappts setts under hela sommaren så har vi så mycket att prata om hela tiden så man blir helt anfådd för man inte hinner säga allt haha. Men nu måste vi börja skärpa oss och börja ses oftare! :)

Anywho, ska försöka sova nu, shooooo!


Kommentarer
Postat av: JJ

Åhå, den filmen ääälskar jag!:)

2010-08-19 @ 18:59:45
URL: http://drunkonmorphine.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0