Jag kan ju börja med att säga.. FYFAN VAD JAG ÄR TRÖTT! Jag kommer decka tidigt ikväll, och fan vad skönt det ska bli. Utvilad imorgon, och en sak till, imorgon ska jag även jobba från 12-20, WOHO! Det innebär att jag kommer vara helt slut imorgon kväll med, äntligen min dygnsrytm is back!
Idag har jag först varit hemma och softat, sen åkte jag till Nickis med lilla Coco medans mami jobbade, sen när hon var klar så hämtade hon upp mig där. Vi lagade lite mat och drack té, mycket trevligt!
När jag sedan kom hem gick jag upp till centrum och köpte cigg och sedan gjorde jag té till mig och mor och vi gjorde mackor och nu ska jag snart tvätta bort facet och typ försöka hitta något på tv.
Dock får jag inte decka än för då kommer jag typ vakna runt tolv igen och va pigg. Men senast 22 tänkte jag iaf!
Kanske inte blir mer uppdatering, annars får ni en imorgon bitti eller efter jobbet imorgon!

SHO!


Nickis, Linus och jag en gång när vi skulle till Pluto!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0