Tjejkväll!

Städade som sagt hela lägenheten kliniskt innan tjejerna kom. Eller aa, tjejerna och Marce haha. Dock skulle han hem till sin fru efter en stund men en kopp té hann han med iaf! Sedan blev det lite family guy tittande och sedan kom lilla Ida förbi också. Sedan var jag tvungen att gå och handla lite cancerframkallande på ica och då fick dom sig idén av att köpa grönsaker och dipp, plus lite onyttiga ostpopcorn och cola haha. Men det var nice. Vi låg och kollade på den underbara filmen "Uptown girls". Den är ju så djävulskt bra varenda gång, kommer aldrig tröttna på den filmen. Sedan blev det en massa skitsnack fram till tio över tolv då alla tjejerna lämnade mig i sticket!

Men vi kom fram till något bra iaf, jag, paula och jennifer har planerat en london-trip i september, förmodligen lördagen den 25e, WOHO! Bara några telefonsamtal för bäst boende osv så är allting klart sen. Det är ju så sjukt billigt att åka dit så varför inte?
Anywho, nu ska jag och emil-skjortan göra oss lite té och fortsätta spana vidare på cyberspace.

Adioz!


Jag och the midgets ♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0