Tjött

För en gångs skull är jag trött. Äntligen. Dagen har spenderats hemma under dagen som ni vet, sedan kom Jennifer, Ida och Becca hit och snackade lite skit, så kollade vi även på fångarna på fortet haha. Såg på facebook att alla drog den statusen, jävla hets alltså haha. Efter det gick jag över till Liza en stund, blev väl inte så mycket vettigt där, politik snack med ett kannibalist svin som äter människor, iphone-spelande och massage, haha. OCH TÉ ofc!
Vet ej vad som händer imorgon, kanske tar en tripp till lilla Nikolina om hon kunde, annars så finns det inga planer än så länge!
Men men, ska dricka upp min "kvällsro" och bädda ner mig i min nybäddade säng.
NIGHTY NIGHT FOLKZ!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0