Torsdag

Kom hem för ett tag sen, skulle ju som sagt upp och träffa Ida på hennes lunchrast, fick även ett par jeans leggins som var för långa för henne. Fördelen att vara lång när man har midgets till kompisar haha! Dom passade skitbra, så tack för dom hjärtat! Anywho, sitter och finular på vad man ska göra för middag idag. Om man ska smälla upp någon brakmiddag eller bara någonting lätt, man vet inte riktigt vad man ska välja när man storhandlar, det är nackdelen.
Som min mor imorse när vi skulle göra frukost "man vet inte vad man vill ha på mackorna när man har så mycket pålägg att välja på!" That's right!
Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför imorgon, tänkte tanka Grown Ups lite senare och kolla om den är bra, det måste den ju vara eftersom att Adam Sandler är med, älskar hans "skådespelargäng" som han alltid har med i sina filmer, alla hans filmer är typ dom bästa!


Inte min bild, men det är såna här som jag fick av hjärtis!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0