TOY STORY 3

Har ju som sagt inte skrivit på hela dagen, shame on me. Kan ju börja med att berätta att jag deckade jävligt tidigt igår. Helt sjukt för att vara mig! Första gången på typ 4-5 år jag deckar innan 22. Jag deckade 21.40, big up till mig!
Jag vaknade iaf innan väckarklockan ringde imorse, ca 04:40, ställde den på kvart i så får faktiskt skryta med fem min. Anywho, det var inte så jobbigt att jobba som jag trodde det skulle vara, riktigt skönt på morgonen faktiskt.
Slutade ju 15, så då var det bara att stressa på sig kläderna och springa till bussen för att matcha tåget som Sandra satt på! Vi gick och hämtade ut biobiljetterna, käkade donken och hälsade på Daggen på hennes jobb! Och juste, vi tog även en sväng in i adidasaffären också, himla mycket snyggt dom fått in där må ja säga.

Sedan var det ju såklart dags för bion, åh jag och Sandra satt som nålar kan man säga. Tro't eller ej, men jag började nästan gråta i slutet, filmen var så jävla bra alltså, jag blir helt lycklig av att tänka på den. Toy Story är fan som min fucking bibel. Jag fick även med mig en gullig souvernir, WOHO! (Sandra får lägga upp bilden)
Efter filmen var slut så åkte vi hemåt, sedan bestämde vi oss för att gå hem till mig och kolla på film. Och jag är ledsen Liza, men jag var faktiskt tvungen att se the fourth kind utan dig! Men jag måste erkänna att den var bra! Ni som inte har sett den - se den ok! Sedan blev det lite skitsnack till Sandras mamma kom och hämtade henne.

Nu ska jag äntligen lägga mig för att sova, fyfan vad skönt det ska bli. Typ om 3 timmar har jag varit vaken 24 h, inte riktigt planerat men vad gör man. Men men, måste ladda krafterna tills imorgon så jag säger härmed GOD NATT UNDERBARA FREDAG!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bästa dagen ever, helt klart!

2010-08-28 @ 02:27:18
URL: http://osorio.blogg.se/
Postat av: nickis

"tills hennes mamma kom och hämta henne" HAHAHAHA ni låter som att ni är 7 år! GULLUNGE

2010-08-28 @ 04:43:24
URL: http://www.nikolinastenstrom.blogspot.com/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0