Trött

Sådär ja, då har man genomlidit dagen med förkylning, roligt.. nej! Det var pest och pina på jobbet ska jag säga er. Klarade inte ens av att jobba passet ut, mina lungor åt mig inifrån fan. Det gör dom dock nu med. Men jag ska försöka överdosera lite på ipren och äta mycket kallt så går det säkert över.
Imorgon vet jag inte än vad som sker, bara att jag ska åka med mamma under morgonens gång och storhandla! Sen får vi se om jag kommer vara dödssjuk, orkar jobba eller träffar Nickis eventuellt. Men det jag tippar på att jag kommer vara dead. Gud vad jag klagar, men jag blir alltid så när jag blir sjuk för att jag HATAR det. Och speciellt när jag ser fram emot saker också, nu som toy story och grundskolans-reunion på lördagen, doh!

Men men, nu ska jag försöka sova. Tippar på att jag somnar inom 15 min!
SOV GOTT! *sid*


Typ jag imorgon.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0