Trött

Söndagen spenderades alltså hos Liza med henne och Max. Vi skulle egentligen kollat en skräckis men pga av att min tv-sladd (som kopplas in till dator) inte passade Lizas tv så fick vi kolla på en dvd istället, och det blev "Valentine's day" haha. Typ i mitten av filmen börja jag halvslumra till lite, sedan fick jag världens ryck och vakna till, haha. Varför somnar folk ALLTID hos Liza när det är film time? Hajar inte riktigt.
Anywho, sedan blev det lite té, skitsnack och family guy, och såklart blev jag lite trött efter ett tag så gled hem runt halv ett typ. Kom hem, satte på té vatten, slängde på mig min "nya" sovskjorta (ni vet en sån där som alla tjejer sover i i amerikanska filmer, haha?), gudomlig måste jag säga att den är och drog igång fläkten, tack brorsan för skjortan haha! Så nu ligger jag här och kollar på hemsökta hus och typ halvsover lite, funderar på att tänka på refrängen lite.

Imorgon ska jag nog städa rummet lite och sedan ska jag träffa Ida som sagt, det ska bli mys. Har saknat den lilla rackaren något ordentligt!


Min lilla tjej och jag på den stora dagen.
(Innan klänningarna, sminket, håret och mössorna inte var förstörda!)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0