Uppe med tuppen!

Yey, eftersom att jag skulle sova själv igår första gången på typ.. jag vet inte HUR länge seriöst, och alldeles själv i lägenheten så var det svårt att somna. Låg och kollade på när Per Moberg jagade på tv4 sport, power puff pinglorna på cartoon, sen "ska du säga" på trean, och det var typ där någonstans jag somnade, runt halv sju.
Mr ey ringde och väckte mig så nu är jag uppe med tuppen, hoppas på att få somna relativt tidigt ikväll.
Jahopp, det första jag gjorde när jag vakna? Startade datorn, drog på té vatten, drog på malmö mixen, IGEN (har lyssnat typ fem gånger nu och den är 67 min lång), dock är den så jävla skön så jag kan inte undvika, sen är det skönt att lyssna på mixar för då slipper man ha beslutsångest över vad man ska lyssna på.

Men men, nu ska jag ta min morgoncigg!
P e a z


När man fyller tjugo så brukar man oftast få något extra speciellt... 8 maj, 2011.. kom ihåg.. (A)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0