Vafan gör jag vaken nu?

Jag hatar att dricka, jag vaknar alltid så djävulskt tidigt, blir galen. Och självklart så vaknar man ju för att man var törstig, som tur var så hade jag lite äppeljuice kvar från när jag kom hem, haha. Spelar ingen roll om den har stått under natten, när man vaknar efter en fylla så tar man fan vad som helst! Men såklart räckte det inte, det innebar att jag var tvungen att gå upp, och fylla på ny äppeljuice plus ett halv-litersglas med vatten! Har tryckt i mig två ipren nu också för min huvudvärk så hoppas den går över.

Jag hade iaf hur kul som helst igår, och jag har typ tusen bilder känns det som men jag orkar fan inte hämta sladden än. Lägger upp senare! Nu ska jag kolla vidare lite på tv tror jag. HEPÅRE!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0