Förlåt!

För kass uppdatering, men jag har tappat stinget. Min mamma klagar på mig och frågar vafan som har hänt med min blogg, jadu.. bra fråga! Det händer inte så speciellt mycket just nu som är värt att skriva om?
Jag sitter ju ändå bara och tittar på Tre Kronor typ, och massa andra serier haha. Jul snart också, innebär mycket jobb, så det kommer vara VÄLDIGT kass uppdatering kan man säga. Ska kriga i två veckor, men kommer väl typ hinna jobba EN vecka eftersom att SL förmodligen kommer fucka upp resan varje dag, haha.
Skönaste gruppen jag gick med idag på facebook "Jag ser det snöar, jag ser det snöar, då var det tågkaos igen", så jävla rätt. Alltså SL har ju förfan varit med om vinter i alla år och så kommer det alltid att vara. Är det så svårt att lägga någon värmelist i spåren så det slipper bli is där, så vi människor slipper skämmas om man kommer försent och bara får skylla på SL all the time? Kom igen nu fifan. Kommer väl snart en dag då man rackar en bil och klipper och klistrar sitt eget körkort, för ett riktigt har man ju inte ork till att försöka ens ta just nu.

Anywho, ska laga mat åt mig och lillebror nu. Idag blir det pastahjul med köttfärssås med creme fraiche med smak av chili och paprika, så jävla gott.
SHO!


Från i fredags, All out Dubstep 3 yrs, jag och Loppski!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0