Måndag!

Nu när jag inte har någonting att göra så kan jag passa på att skriva lite skit. Kom ju hem från stan för inte så länge sen. 
Det blev: En mörkblå baseball jacka från Carlings, 2 tunga t-shirts (adidas & nike) från Footlocker, Telescopic mascara, nagelfil, stärkande nagellack, leggins från JC, en BH, och en tjejfisk till Uffe vid namn Gunnel! Haha!
Fotar någon annan dag, eller så får ni se det live, ni som träffar mig ofta.
Nu väntar jag bara på mina älskade skor som kommer med storken i brevlådan snart. Såg dem i affären idag, och blev ännu mer kärare.
Imorgon är det bara jobb som gäller, sen ska jag hem till Loppan för lite filmkväll och pyjamasparty. 
Onsdag: Hem till Cathi över dagen och hjälpa henne att rensa ur hennes garderob haha. Blir nog ingen lätt match eftersom att jag tidigare vetat hur hennes garderob har sett ut! 
Torsdag: Jobb hela dagen igen! 
Fredag: SPÅRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Lördag & Söndag: Tre kronor.

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0