"ByyeeeEeeeeEeee"

Idag är det onsdag, och det innebär att det bara var en lektion i skulan som vanligt. Väldigt skönt faktiskt! Dock tycker jag det är en riktigt onödig lektion, EN lektion sen gå hem liksom, men det är just därför man går, för det är så simpelt så att säga.
Efter skolan så gick jag och Nelia och åt lunch sen satte vi oss med varsin kaffe i cafét och snackade om allt och ingenting, ta igen lite tid så att säga! Mycket trevligt. Sen efter det så knallade jag hem och satte mig här, förövrigt sitter jag och väntar på seg-Ida som ska komma och plugga med mig för att skriva klart vårat radio-manus som vi ska sända imorgon på morgonen.
Senare ska jag även ta mig till Solna för att säga grattis till Marek som fyller år idag, ta en pilsner och bara säga hej. Kan ju ej stanna så länge eftersom att somliga har skula att tänka på dagen efter. (Duktig lina)
Men men nu ska jag väl dra en dusch i väntan på Ida osv. Blir nog ingen mer uppdatering idag!



Man skall undvika att decka hemma hos mig, eller hur Nickis?
(Min baby på bilden förövrigt, hahaha!)


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0