Dubstep, i freakin love you.

Ja, idag är det onsdag, det innebär att jag bara har en lektion från 10 till 11, det innebär också att det är Andra Avenyn idag, men tråkigt nog så krockar det med Efterlyst.
Nu sitter jag hemma, har precis ätit lasagne till lunch och har en hel kaffebryggare laddad med kaffe. Dock har jag redan kollat igenom alla bloggar som jag läser, så nu vettefan vad jag ska göra. Får väl försöka blogga lite skit nu när jag ändå har tid liksom.
Vet inte vad som händer idag, vill bara vara hemma egentligen och ta det lugnt. Måste ju även ta hand om tjockisen. Det är ett himla jobb NU och ändå så har det inte ens kommit några valpar ÄN.
Men förmodligen så kommer dom i början av nästa vecka, WOHO! Då kommer jag lägga lite upp bilder vecka för vecka så ni får njuta lite av massa sötbollar, hihi. Dock kommer dom kanske inte vara så gulliga direkt när dom ploppar, då är dom slemmiga och helt ruttna, men sen så!

Gårdagskvällen spenderade jag med en sovande man... kul kille! Men jag fick iaf äta min semla, och nu tänker jag ta hans också bara för att han somnade igår. Sparade den utifall att han skulle vaknat men det gjorde han inte, så SYND säger jag till honom, den passar bättre i min lilla mage.

Tittade även på Red Dragon igår, den är bannemig lika bra varje gång! Och Anthony Hopkins är fan den enda som kan spela sådär sjuk och kannibalisk! (Kan man säga så?) Nästan så att man blir skrämd på riktigt av han, haha. Vem fan hade INTE sprungit eller skjutit sig själv om man mötte honom i en gränd?

Undra hur dom tänker egentligen? Alltså riktiga kannibaler? Tycker dom verkligen det är harmoniskt och gott och sitta och gnaga på någons finger eller typ fot? Egentligen så finns det ju inte så mycket att säga om saken utan att dom är s j u k a  i  h u v u d e t, och inte behöver något annat än vård. Usch, blir egentligen bara äcklad av att tänka på att dom slizar upp en människa, steker lite inälvor i smör och käkar sedan till middag.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0