Fredag!

Äntligen fredag, eller vad säger ni? Har varit en kort dag i skulan idag, och hela dagen spenderades med Nelia, eftersom att HELA KLASSEN tycks sig vilja få dåliga betyg och skita i skolan. Men men, idag ska jag försöka ta de lugnt eftersom att jag känner att jag börjar bli sjuk, cpförkyld.
Så min babe och jag ska bara åka in och kolla lite bio idag och äta något gott sen förmodligen hem och ta det lugnt!
Har inte så mycket att skriva för övrigt. Ska snart börja klä på mig och så, sen sticka iväg och inte se till att dö på vägen av huvudvärk.

DAGENS FETASTE TUNE!


Kommentarer
Postat av: alex

stackare hoppas du inte blir för sjuuuk :/

2010-02-05 @ 13:56:29

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0