God morgon GOD MORGON!

Klockan är snart tolv och det är en underbar dag i townsville. HÖÖÖÖÖÖÖÖÖH! Underbart skulle jag väl inte säga, men idag lyser solen iaf! NEJ MEN JUSTE, jag är ju hundvakt och får inte röra mig så mycket utåt så att säga, inte under dagarna iaf. Och dom verkar ju trivas så bra i tullans mage så inte fan tänker dom "kom vi taggar". Det är nästan så att man blir lack "dumma hund, ploppa ut dom där någon gång!" får hon höra ungefär varje dag.

Idag ska jag försöka plugga lite med baby's sällskap. Sen blir det väl bara att sitta inne i falska förhoppningar och oro! Anywho, nu är morgonkaffet klart och det ska sällskapas med två rostade mackor med billinge ost!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0