Im back!

SÅ LOPPAN, ska komma från rätt käft att JAG ska uppdatera? Du själv då som inte uppdaterade på en hel månad typ.. DOH! Anywho, sitter förövrigt och spanar runt lite i bloggarna som jag inte kollat på hela helgen. Haha. Helgen som var har faktiskt varit rätt nice. I fredags var vi ute på rickard's på en s.k studentfest som våra 3:or anordnat för att tjäna in lite cash till balen (om jag minns rätt?), och sen i lördags så var jag hemma hela dagen och sen runt 7 tiden åkte jag till älsko.

Och igår var det ju som sagt alla hjärtans dag. Den måtte inte börja bra men slutade perfekt.
Min bebis bjöd mig på kinarestaurang där det blev biff med bambuskott (VARFÖR ÄR DET SÅ GOTT?) för min del och fyra små rätter för hans. Sen bjöd han även mig på bio på den nya filmen "Farsan", usch vad jag skratta! O-o-ont i magen, ont i magen! Lite kul när bion var helt tyst så började jag asgarva mitt i, WWEEEOW! Den får FEM AV FEM TOASTS, faktiskt!
Nu rundar jag av och tackar för mig, kanske skriver lite mer sen.


Kommentarer
Postat av: bränd

vad duktig du är! Jag med

2010-02-15 @ 17:16:30
URL: http://nathale.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0