Inte långt kvar nu!

Ja som ni ser så är min header puts veck, men jag ruttnade på den gamla och ville göra om hela skiten. Därför har Cathi fått äran (snarare tvingade henne) att göra en header till mig så fort hon kommer hem, får ju lite panik, det ser så naket ut.
Idag vaknade jag runt halv tolv typ, eftersom att jag är "ledig". Vem tycker det är värt att titta på film hela dagen i skolan och sedan gå en gemensam promenad till kalmarsand för att grilla korv på isen? NEJ TACK, då stannar jag hellre hemma och sover medans de andra är ute och huttrar på isen, haha.

Nu har även morfar och mormor varit här med den hederliga valplådan, och nu börjar det faktiskt pirra lite i min mage, och jag som har sagt till mamma "men skärp dig, sluta vara så nervös", nu börjar även jag känna mig lite så. Är så rädd att jag ska få höra min lilla prinsessa plågas av smärtorna, dock är hon rätt tålig så får hoppas på att hon inte "skriker" och shit, då kommer jag få panik. Men det gäller ju bara någon timme eller två sen är helvetet gjort och så kommer man istället få se små bebisar. IIIIH! Anywho, nog tjatat om det.

Nu ska jag dricka upp kaffet och sedan dra mig en dusch för att prova det nya schampot som mamma kom hem med igår, det hederliga TREsemme, det sägs ju vara asbra så det ska bli kul och se om det ger någon speciell verkan eller ej. Och efter det kommer nog Ida över en sväng, tror inte hon heller gick på promenad till k-sand.


Kommentarer
Postat av: Anonym

typ som vilket shampo som helst men ett bra pris iaf=)

2010-02-10 @ 22:49:50
Postat av: ljzm

nä, det här schampot var bra, det finns vissa sämre som gör håret fettigt osv, om du är tjej så borde du väl veta det, sluta kommentera anonymt.

2010-02-11 @ 13:16:36
Postat av: Nathalie

Bitterfitta, blogga mer

2010-02-14 @ 20:44:59
URL: http://nathale.devote.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0