Rockstar!

Snart ännu en dag avklarad, har bara en sista lektion som börjar om ca en halvtimme typ, dvs 13:40 och då har jag lite religion. Sedan ska jag nog bara gå hem, sätta mig här igen, blogga lite, snoka lite osv, ni vet det man gör på självaste cyberspace. Man känner sig nästan lite som en sheriff på datorn, bara snokar runt och kollar massa shit.

Skulle eventuellt ha åkt en sväng till Nickis men får nog ställa in det pga plugg som jag har tills imorgon. Ska försöka leka lite duktig idag och städa och plugga. Känner mig faktiskt stolt över att jag har skött mig varje dag i skulan, och jag funderar inte på att skita i det. Det känns liksom som om att det har kommit en liten power-känsla från ovan som säger åt mig att sköta skolan osv. Det är bara 4 månader kvar nu sen springer jag ut den där jävla skolan, Ä N T L I G E N.

Men men, nu ska jag avrunda lite här och sedan knata till skolan.
Peyz

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0