Silkie

Äntligen fungerar det att blogga igen, igår kväll var det k a o s! Jag och Sandra höll på att bli tokiga. Varför är det alltid så, när man äntligen är på ett jävla skrivhumör så vill inte bloggen fungera?
Anywho, kom precis hem från skulan och det första jag gjorde var att värma kaffet. Är ensam hemma, tycker det är rogivande ibland, komma hem och vara helt ensam, fixa kaffet, sätta på musiken och bara snoka runt! För övrigt lyssnar jag på "årets album av Silkie" som Marek tjatade om igår, hann inte lyssna igenom det igår så nu gör jag det. Passar perfekt till mitt skrivande, och bra låter det med! Tack Marek!

Gårdagen då? Eftersom att jag inte kunde skriva igår så kan jag lika gärna berätta lite smått. Var typ hemma hela dagen, var meningen att min sötskalle skulle komma men det blev ändrade planer, men jag klagade inte, ibland är det skönt att vara lite för sig själv. Och det jag gjorde var att först gå upp till the C och köpa mig en extra allt pizza med smaken av kebab och en fanta. Satt lite här, städade mitt rum, kollade lite simpsons/family guy medans jag satt och skissade, blev en väldigt udda skiss men den var lite smått rolig också, inte likt mina andra. Och efter det tog jag mig en låååång dusch och mitt älskade TREsemme schampo gjorde mig sällskap. Det är faktiskt jävligt bra. Men som sagt så ska man nog inte använda det varje gång, men iaf typ två-tre gånger i veckan. Ååh, jag vill bara att mitt hår ska växa ut och bli lika långt och fint som förut :(

Nåväl, idag ska jag också bara vara hemma, men idag får jag iaf lite sällskap av min sötskalle. Vi ska nog satsa på att äta lite TEMLOR idag eftersom att det är fettodagen, hihi. Och laga någon god middag skulle inte sitta helt fel heller!


Min kät har crazy eyes..

RELAX, i Nigis byssor!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0