SPORTLOV!

Ä N T L I G E N, kan man väl säga åt min rubrik. Sista dagen innan lovet och man slutar klockan 16, men det var värt det, nu slipper man ju skolan ett tag så att säga. Dock kommer mitt sportlov vara ägnat åt puppisarna typ, fast hellre det än att åka på någon hederlig "skidresa" och frysa arslet av sig, HÖH!
Idag så ska jag och min boy bara vara hemma och ta det lilla lugna. Ska strax äta en fruktansvärt god rätt, med klyftpotatis, fläskfilé med banan & currysås (med lite gorgonzola ost, paprika och mango chutney på också), fett gott. Bara det att han är försvunnen, så nu måste man vänta tills han hör av sig först sedan vänta på att han kommer SEN får man äta, god damn it :( hur som haver, senare ikväll så ska vi nog dricka lite vin och spela lite poker hoppas jag på, och även se Sverige matchen, min boy hade tydligen spelat lite på matchen så vi får väl se om jag blir hollywood fru idag eller ej, HÖH!

Är lite fantasilös idag och vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, men uppdaterar så fort jag kan!

Http://www.luvstep.com


Kommentarer
Postat av: Sandra

"så vi får väl se om jag blir hollywood fru idag eller ej"

HAHAHAHAHAHAHHAHAHA!

2010-02-19 @ 18:15:16
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0