2 lax 10

Jahopp, jag är värdelös på att blogga, jag vet. Men vad ska jag skriva om? Om hur nyår var? Alla som vill veta, vet redan. Ska jag kanske skriva om hur jag har vänt på dygnet den senaste tiden? Om hur skönt det är att sova till två fast man ändå får ångest för att man sov hela dagen, visserligen spelar det ingen roll eftersom att det är jullov och då går vanligt folk upp vid två-tre tiden. Vad ska man annars göra? Det är inte så att folk i min ålder tar sig i kragen och sätter på sig yllekläder för att gå ut och leka i backen, för att sedan komma in och känna som om man hade klättrat i mount everst en vecka eller två för att det är så satans kallt att man knappt kan hålla sin cigg i handen i två min utan att behöva släcka den?

Nej, jag tror ni klarar er ganska fint utan min uppdatering när jag om dagarna inte gör så mycket som ett jota! Annars skulle jag säkert sitta och skriva en bok om hur äcklig snön är, hur ruskigt kallt det är ute och varför jag inte är ute på vintern osv. Senast idag frågade t.om min mamma mig om jag gått i idé när jag låg i sängen till fem ungefär och vaknade ca halv två. Sen gick jag upp, hämtade mat och la mig i sängen igen för att äta den.
Sängen är verkligen en riktig kompis - rösta på min säng, din vän.

Fast senare pallrade jag mig iaf upp till centrum för att möta Annie och sedan traska hem till hennes crib. Där vi även kollade på "Seven Pounds" med Will Smith, och ska jag vara ärlig? Det var en av de bästa filmerna jag sett. Och ja, jag grät lite t.om. FYFAN VAD BRA DEN VAR! Sen kände vi att det var dags för lite humor istället för heart-breaking så då slängde vi på "De ä kanon" med Robert Gustavsson, mycket rolig! 5 av 5 toasts!

Anywho, tänkte runda av lite här och faktiskt göra mig en kopp té!
Kraaaaaaam på'de.



Slänger in en bild på söta Shiva som valp. Saknar den lilla krabaten, NICKIS TA HEM HENNE!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0