Herregud!

Snabbt sagt, måndagen har varit chill, lite hetsig, men chill. Tvingades att lyssna på en liten snorunge som snackade skit om sin "blåklocka" rent ut sagt hela dagen.
Att vara mytoman, hur känns det? Att hitta på sina lögner och tro på det själv? När man granskar mytomani på folk så brukar man ta avstånd vääääääääääääldigt fort, men såklart går det inte att göra med den här människan eftersom att hon/han är som en sugfisk. Anywho, du kommer få din andra blåklocka inom en snar framtid om du inte slutar tro att du är 2pac.
Jag kanske är irriterad idag också. Har verkligen grubblat och tänkt på saker runt om en konstant hela dagen. Vilka som är äkta, vilka som är fuck'ups osv. Om man räknar så kan man nog knappt lita på _någon_ man ska inte göra det heller, aldrig ska man göra det. Gör man det så är det ens eget val och tror att denne person håller sitt ord eller inte golar. För ni vet, golare har aldrig och kommer aldrig få någon riktig polare.

Och så en till sak, jag såg kräket/ormen/aset i skolan idag och jag trodde jag ville sula något hårt i hans skalle så han förblödde och dog typ. En vacker dag pojk, du kommer få ångra det du gjorde. Din fega lilla skit.
Syftar alltså på en tönt som är över 18 och ringer sin pappa (som samt anmäler) när han får EN smäll på näsan.

Snälla, säg mig någon, finns det verkligen NÅGON vettig där ute, maila. Fatta pennan och skriv första bästa flaskpost eller skicka med brevduva, HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH!
(Ni som inte fattar vad "HÖH" betyder så betyder det alltså att man driver eller liknande, vi tackar Sandra (?) som förde det vackra ordet till vår jord, tack Sandra *applåder*)

Anywho, nu ska jag försöka fixa något att dricka och sitta och spana runt lite till. Har jag nämnt att jag eventuellt raderar min facebook snart? Ärligt, börjar se den community' sidan i samma stuk som Playahead. Det ENDA man gör är att snoka vad andra gör, kollar nya bilder osv. Vill jag se bilder från någon specifik helg så frågar jag väl den personen som ägde kameran liksom. Men som sagt, det är bara eventuellt än så längre, men det lutar mot att man tar sitt pick och pack och flyttar till Bahamas.

Veckans uppdrag: Faktiskt med Sandra för en gångs skull. Skall ringa en basket-tränare imorgon och fråga om jag och Sandra snällt får komma dit och kollar hur dom tränar osv på onsdags-kvällen. Men det är ju alltid bäst att ringa en dag innan liksom! Faktiskt så börjar jag känna mig riktigt tagga på att träna igen, så vi får väl hoppas att besöket kan accepteras och att vi faktiskt åker dit och kikar!

Ajuste om jag inte har sagt det tidigare så har jag äntligen sett Snabba Cash, på självaste premiären. DEN FICK FEM AV FEM TOAST, KANONKUL. Dock, för er som inte har läst boken och tänkt se den - LÄS BOKHELVETET. Finns så mycket i boken som inte finns med i filmen osv.


Kommentarer
Postat av: Tunde

"Du kommer få din andra blåklocka inom en snar framtid om du inte slutar tro att du är 2pac. "



asså HAHAHAHAHAHAHAH, klockrent!

2010-01-19 @ 06:47:05
URL: http://psychological.blogg.se/
Postat av: ljzm

hahahahaha är man irriterad så är man! ;D

2010-01-19 @ 13:04:18
Postat av: Cornelia

Hårda bud i mellerud!!!

2010-01-19 @ 22:43:43
Postat av: Mutze

Ibland älskar jag din blogg Lina.



''Tvingades att lyssna på en liten snorunge som snackade skit om sin "blåklocka" rent ut sagt hela dagen.''



Hahaha ;)

2010-01-20 @ 05:24:22
Postat av: ljzm

Cornelia - OHJA!

Mutze - HAHAHA ja, man blir ju trött på allt tjat när man vet att allt bara är b u l l s h i t.

2010-01-21 @ 07:54:19
Postat av: Sandra

HAHAHAHA, jag glömde också det faktiskt! Kom på det senare på kvällen att du inte hade ringt xD

2010-01-21 @ 09:13:12
URL: http://osorio.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0