Torsdag

Jahopp, klockan är strax halv två och det känns som att man har gjort massa saker? Wtf. Eller så är det jag som har för mycket fritid så när jag gör en sak så känns det som att "idag har jag gjort det här, stolt". Nej men, jag gick upp kvart över 6 imorse.............. tog tåget från min baby hem, var hemma halv 8, gjorde frulle, gick till skolan, sara vabbade dvs ingen lektion, sen gick jag till UM för att fixa p-piller istället för minipiller, sedan fikade vi, sedan gick jag hem, satte på mig gympakläder, gick till gympan och hade yoga/chigong typ, gick hem, åt lunch, och nu ska jag byta om och gå och ha sista lektionen för dagen som börjar tjugo i två och håller på fram till fem i tre.

Sen vet jag inte vad resten utav dagen, ska hjälpa gullet och plugga iaf, det är en sak som är säker. Men vet ej om han kommer hit eller om jag åker dit, det återstår och se.

Nu ska jag byta kleder och gå till skulan.
Over 'n out!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0