Hallonsoda och skalbaggar

Nu ligger vi här igen, i sängen, med varsin laptop på knäna och kollar på två och en halv man! Vi har inte gjort så mycket idag förutom att kollat på Johan Falk igen, haha. Dock är det ju skönt att det är städat iaf så man slipper känna sig som en luffare när man ligger i det här varma rummet och bara latar sig, haha.
Imorgon är det fredag som sagt, och jag får hoppas på att jag inte blir allt för dåsig, eftersom att det känns som att jag börjar bli sjuk. Kan ju fan knappt röra mig, i helvete jag börjar klappa snart!

Nu ska vi snart titta på sista filmen och typ lägga oss? Pallar inte vakna efter 12 nå mer, känns som att man missar massor fast man ändå inte gör det.
Åter till våran hallonsoda och laptops!




Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0