Kväller!

Hopp, då ligger jag och frugan med varsin laptop igen då. Det är ju vardagsrutin nu igen!
Idag har vi faktiskt klarat av att vara på varsitt håll ett tag. Sedan gick vi upp till centrum, köpte saft, chips och dipp och la oss och kolla på Bruce den allsmäktige, men efter ett tag så övergick tittandet till SATC istället, haha.
Imorgon ska jag och frugan upp till hennes mor och sola, bada och spela badminton! Ja, vi SKA faktiskt bada någon gång, dock i pool och ingen smutsig sjö, fifan. Sedan får vi väl se vad som händer efteråt!
Och om ni vill läsa vad som hände i helgen hänvisar jag ännu en gång till fru's blogg, för jag orkar fan inte skriva en repris om hon redan har skrivit, baaara onödigt, så HÄR kan ni läsa om det nu intresserar er.

Men men, nu ska jag snart säga min nattliga mening "loppan.. jag är hungrig", fast först ut på en cigg!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Frun

HAHAHHA "Loppan, ja e hungrig"

2010-07-13 @ 01:36:13
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0