S l i t a g e

Jahopp, nu ligger jag vaken igen, ensam! Eftersom att lopp sover. Dock var jag jävligt trött jag med för ett tag sen, sedan var jag tvungen att gå upp och röra på mig och då blev jag pigg...
Anywho, helgen har varit spårad, som alla andra helger. I fredags var jag hos Jennifer med Bex, Marce, Ida, Merre och Baggur, det dracks och stämningen var på topp!
Igår var det slitage på hög jävla nivå under dagens gång. Köpte dock en vinare iaf, det är ju bra mot bakisheten så att säga. Låg och kollade på Emil i lönneberga, käkade kycklingmacka och drack treo tills fru kom hem. Då blev det lyssning av musik, och jag försökte tvinga i mig lite vuxenjuice för att få bakisheten att dra till bahamas, och det gjorde det också, tillslut. Det blev äventyr under kvällens gång, orkar inte skriva en bok här men kul hade vi iaf!

Idag har sängen varit våran bästa vän. Vi har även ätit pizza och kollat på två gamla filmer, Fjorton Suger och Tomten är far till alla barnen, haha.
Nej nu funtar jag på att hämta lite chips, för nu blev jag sugen helt plötsligt.
Borde egentligen sova eftersom att jag tänkte göra ett ryck imorgon och städa lägenheten under dagen.
Bye!



Bara för att min katt har monsterögon


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0