Sysseldag

Vaknade för typ någon timme sen, var ju bara tvungen att se klart Fear and loathing in Las Vegas igår haha. Skevare film får man ju fan leta efter! Anywho, nu har jag och frun varit duktiga och bokat tvätt-tid, så det blir lite tvättande och sen ska vi hämta min älskade haglöfs som jag saknat något otroligt!
Det blir nog lugnt idag med, vi måste ju som sagt spara oss till imorgon, hihi!
Ajuste, frun har varit snäll mot sin medmänniska idag och faktiskt fixat ett jobb till mig, eller jag ska iaf testa! Blir jag kvar där så kan ju götet passa sig för två cpn som kommer på besök, haha.

Men men, nu ska jag försöka göra något åt facet och pallra mig upp till centrum för att handla sköljmedel och schampo!
Peaz!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0