Tidsfördriv

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Min nya piercing!
Vad gjorde du kl 8 i morse: Sov med min fru
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt vid datorn
Det sista du sa högt: "Trodde det var han som sa schhh" (bror som ligger och sover)
Vad är det för färg på din ytterdörr: Typ ljusbrun/vit/blå eller något
Vad är det för väder hos dig just nu: Varmt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: No coments
Sover du tungt: OM jag gör
Drömmer du mycket: Det gör väl alla
Mardrömmar: Inte på länge, bara när jag sover själv
Vilket ämne är roligast i skolan: Det var nog webbdesign
Trivs du med ditt jobb: Dom gångerna jag har jobbat så ja!
Favoritklädsel: Street ofc
Favoritlåt just nu: L-wiz - Fight no more
Vad ser du om du tittar åt höger: En storebror och en katt
Vad gör dig glad just nu: Loppan
Vad ska du göra härnäst: Hämta mackor
Höger- eller vänsterhänt: Vänster
Humör just nu: Smått seg men fortf. pigg
Klädsel just nu: Mina studentbyxor och en eckö t-shirt
Musik just nu: Ingen alls, bara ljudet från "Alla älskar Raymond" på tvn
Sommarplaner 2010: Hänga med loppan och URF, samt jobba
Hur många kuddar sover du med: 4 stycken och loppan
Spelar du nåt instrument: Är det ett skämt... eller?
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Vilka är viktigast för dig: Öl, loppan och facebook... HAHA
Bio eller promenad: Beror väl helt på såklart
Är du kittlig: Nej, bara om jag redan skrattar från början
Äckligaste insekten: Just nu? Flugor och myggor
Vad vill du jobba som?: Skiteri, bara jag tjänar cash
Vad gör du om du får hicka?: Håller typ andan
Vad längtar du mest efter just nu?: Fredag
Hur svarar du i hemtelefonen?: Hallå!
Hur svarar du i mobiltelefonen?: Det beror på vem det är
Antal timmar sömn inatt?: Typ 6
Vem sov hos dig senast?: Loppan
Vad ser du fram emot?: Fredag
Vad vill du ha just nu?: Ett jobb och money
Vem längtar du mest efter?: Ingen
Vilken buss åker du oftast?: Typ den till loppan om jag åker
Vilken årstid är det nu?: Sommar

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0