Tizdak

Idag har jag och fru varit lite duktiga! Vi har möblerat om rummet idag, och som jag sa igår så visste jag att det skulle bli nice. Sedan blev det matlagning och film, igen! Denna gång blev det "Äntligen midsommar", dock har vi sett den förut men den är så sämst så man måste se den igen.
Vet inte vad som händer ikväll, varddagarna går väldigt segt now days så längtar till helgen då det finns något att göra iaf. Fru ska dock till sin granny på fredag så får se vad jag ska hitta på!

Ajuste, för er som tror att jag ignorerar mess så är det för att mitt kompis har tagit schlut!
Men men, ska väl försöka göra något vettigt nu, typ fortsätta kolla tv, haha.
Peaz!


Idag var bebis här på besök, gud vad fin hon blivit nu, så stooooor!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0