Dressed to Digress

Sådär ja, nu är nyduschad och redo för skolan. Idag klockan 1 ska våran jobbiga rektor stå och prata om hur bra vi ska ha det i framtiden osv hela köret, sedan ska vi pimpa lakan till flaket och sen blir det avslutningslunch!
FATTAR INTE ATT DET BARA ÄR EN FUCKING DAG KVAR! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! Imorgon klockan 12 så slipper jag eländet, helvetet etc etc. Och sedan på måndag skriver jag redan kontrakt för jobb, hur bra är inte det då?
Jag kan ju säga att min mage just nu gör jävligt många knop av nervositet. (HÖRDE DU DET LOPPAN, JÄVLIGT MÅNGA KNOP!)
Sedan idag kommer lilla Merre också, det ska bli kul och träffa lillgrabben, WOHO!
Men men, nu ska jag börja föna håret och fixa till ett face för att sedan glida till skuuuulan för sista gången (förutom imorgon då, men då kommer jag s p r i n g a ut från den).

Smell ya' later fools!

Lilla bebis..


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0