Föräldrarfritt!

Happ, nu ligger man och svettas med laptopen på benen. Det är sjukt varmt i mitt runt trots att jag har balkong dörren öppen nu, dock är det fett ovärt pga av alla flugor och mygg, men mitt elektriska tennisracket har legat bredvid mig hela kvällen och en gång började det t.om brinna för att en fluga inte ville dö, så han fick sig en rejäl jävla kyss.
Idag har jag tagit det lugnt med min inneboende. Vi har haft en söt liten picknick och varit och käkat på Lucky House och sedan kollat på Van Veteeren (?). Efter det slängde vi ihop en varsin ciabatta-macka med rostbiff, potatissallad och lite annat skit, en varsin kopp té och la oss åter igen i sängen för att kolla på den otecknade Flintstones, haha.
Såklart så somnade spasm-loppan under filmen, även fast hon tog en två timmars powernap under dagen. "Jag kommer vara uppe hela natten nu", MY ASS!
Anywho, nu ska jag gå och ta mig ett glas vatten och sedan sätta på filmen "Föräldrarfritt" som går på femman om fem min!
Måste ju sova lite nu eftersom att jag och lopp ska in mot staden imorgon och handla lite kläder och försöka se Sex and the City 2, ÄNTLIGEN!

Så nu är det bara puss och god natt!

INGA KOMMENTARER


Kommentarer
Postat av: Anonym

"jag kommer va vaken hela natten" MY ASS! HAHAHAHHAHAHAHHA

2010-06-29 @ 12:30:46
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0