Grattis Loppan!

Klockan är natt nu, dags att klappa igen. Idag har varit en seeeeeeeeg dag, varit sängliggandes hela dagen. Sovit lite och druckit varma koppen, länge sen!
Kollade även på den nya Beck filmen "Levande begravd", den var faktiskt bra! Såg även Jägarna tidigare idag också, fett längesen jag såg den, haha. Glömde bort att den var så hemsk som den var, fyfan.
Nåväl, imorgon måste jag rycka upp mig och tagga till, för Loppan fyller nämligen 20!
Vi ska upp till hennes mamma och fira henne där. Äta mat, dricka lite och spela badminton, woho! Det kommer bli tungt. Så nu gott folk är det helg igen, det innebär s ä m s t uppdatering eftersom att vi har fullt upp every day!

Anywho, ska väl försöka sova nu, blir dock lite svårt eftersom att jag sov en stund tidigare idag.. doh!

Detta lär bli det första loppan handlar på bolaget!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0