Nu blev jag glad!

För min bror ringde precis och sa att jag ska komma tills hans jobb och skriva kontrakt på måndag! WOHO!
Gick upp 8 idag för att hjälpa mamma att rensa baksidan inför fredagen, så nu är den lite finare iaf, fått bort allt skräp som legat och ruttnat ett tag, haha. Somnade fan innan 23 igår, vart så jävla trött när jag och Loppan satt och kollade på Desperate och sedan Cougar Town, så när hon gick så slängde jag mig i sängen och somnade inom 20 min, fyfan vad skönt det var alltså. Känner mig utvilad för en gångs skull!

Har precis petat i mig en frukost, dvs subway-mackor med bacon-ost, ost, lördagskorv och gurka och sedan svartvinbärs-té till det, så jävla gott, jag dör.
Försöker få tag i Ida för att kolla om vi skulle till skolan och lämna lite böcker och shit, men den råttkvinnan sover ju så det bara sjunger om det. Vet ej vad som sker idag, får helt enkelt se. Loppan kommer väl ringa och hetsa om en stund, haha!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe!

Nej, jag är inte skelögd


Kommentarer
Postat av: raskan

Snacka om fläskröta :)))

Jobba på å tjäna schabrutterna..:)))

2010-06-02 @ 09:49:56
Postat av: lars bengtsson

fett skelögd svär 10 fingrar på bibeln wallah

2010-06-03 @ 02:51:10

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0