Relativt tidigt inlägg? Japp!

Nu undrar ni säkert, vaaaaaad gör hon N U? (bara loppan som fattar). Om inte annat så sitter jag och smäller i mig en stor jävla kopp kaffe och lägger in lite nya tunes på min käraste och ska strax göra mig iordning och sticka och jobba till 18 igen, dock kan jag inte klaga, för det är faktiskt kul! Dock kommer det vara kaos idag eftersom att det är dagen innan midsommar, men det är smällar man får ta och man får alltid tänka c a s h.
Efter jobbet blir det häng med loppan, dock vet jag inte vad som händer än så det återstår ju och se så att säga!
Äntligen skönt att den här midsommarhysterin kommer läggas ned snart, alla är så jävla uppjagade inför midsommar, man krökar väl inte mer för det? Eller jag och loppan gör ju inte det iaf, vi kommer antagligen köra på lika spaceat som vanligt, hihi.
Dock skulle ju det vara roligt att fira en sån där riktigt svensk midsommar, men kransar och midsommarstång, men såklart så pallar man ju inte det här, då får man bege sig till norrland/dalarna eller något.
Dom gångerna jag varit i dalarna och firat har det fan varit roligt, det händer så mycket hela tiden, och det är så mycket folk runt omkring en hela tiden!

Men men, nu ska jag gå in och föna håret och typ väcka loppan, eller aah, hon kommer ju vakna av min hårfön så!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0