Tisdag!

Idag blir det nog en seg dag. Igår kom storebror och ville hänga med mig och loppan. Vi drack lite öl och det slutade hemma hos grönis och ted, vi kollade fotbollen och softade.
Loppan slutar runt fem och då kommer hon hit och softar, det blir nog lite film och degande i sängen. Hon ska hämta sin dator hit nu så då vet vi ju hur det kommer sluta, två geeks med varsin laptop i sängen på facebook typ haha!
Messade lite med varandra nu när hon är och jobbar på dagis, hon hatar barnen och vill hem.
Loppan: Skoja inte jag vill hem
Jag: Haha nej du vill hit
Loppan: Ja hem?

Herregud säger jag bara, haha. Snart kommer hon väl byta efternamn till mitt också. Aja nog om det!

Vet inte vad jag ska skriva om, gör ju inte så mycket nu för tiden, förutom att dricka öl typ.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0