!!!!!!!

Har fullt upp all the time, har knappt tid att sitta här. Det händer inte mycket om dagarna, dom flesta vet ju vad jag gör när folk frågar vad som "händer idag?", svaret blir oftast "nej inget, ska snart vara babysitter".
Utöver det så är det väl bara skolan som gäller. Har fan suttit inne i typ två veckor nu känns det som, halleluja.

Imorgon vet jag ej vad som sker än, jag, Ida och Jen kanske ska glida förbi Jen för att kolla balklänningen som jag kanske ska haffa av henne, det är ju trots allt inte långt kvar nu till både bal och student, WOHO!
Men men, nu ska jag typ.. glida till bingen, låter som att han ropar på mig lite svagt.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0