Kort hår!

Idag har det fan varit full rulle, vart ska man börja? Dagen började med EN lektion i skolan, sedan gick jag och Ida till finkan för att dra en lunch. Det blev ost-och skink ciabatta (?) med tzatsiki. Sedan hämtade vi böckerna (för vi skulle plugga lite) och gick hem till moi! Satt och chillade lite med kaffe och en bulle, sen kom Bex och snackade lite skit innan hon, Ida och Jen skulle åka på ett litet ärende.
Sen efter en stund kom Jen och Bex tillbaka för att Jen skulle klippa mitt hår. Gissa om det vart kort! Men det känns fruktansvärt skönt och inte ha allt onödigt risigt hår. Och jag blev faktiskt nöjd! Första gången jag låter någon i min egen ålder hålla i en sax och närma sig mitt hår. Men tack stump, du lyckades!
Efter det åkte dom vidare och då fick jag besök av min morbror och hans fruga som skulle komma hit och kolla bebisarna eftersom att de inte kom igår som dem skulle egentligen.
Sen när dom hade åkt var det tyst en halvtimme hemma sen kom nästa par som ville gulla med bebisarna (dvs att ALLA som varit här idag har gullat med dom, nu är dom alldeles trötta, haha!), vilka var Sandra och hennes mami!
Blev lite skitsnack med Sandra och gullande haha. Det var trevligt med lite besök idag faktiskt, full rulle hela dagen!
Nu ska jag snart krypa till kojs, ska sova ensam ikväll så kommer väl typ somna 3 halv 4, men men! Haha.


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0